Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. reklamační řád
Novinky
19.01.2023
Zombíci na Ostrově
Help! Zombíci ve skladu! Pátek byl dnes přepaden, snad se mu podaří se prostřílet z této záplavy. Držíme ti palce, jsi v tom sám... číst celé
11.12.2022
Vážení a milí hráči, hlavolamáři a kamarádi,
děkujeme vám za přízeň, důvěru, přání, která jsme vám mohli splnit, a příjemně strávený čas na předváděcích akcích v letošním roce. Věříme, že hry i h... číst celé
03.06.2020
Hotovostní platba v Pečkách
Vzhledem k tomu že se blíží čas rozdávání vysvědčení, nabízíme novou možnost předání zboží. Do konce června, je možné si vyzvednou zboží přímo u nás v... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Práva a povinnosti kupujícího při vadném plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určena podle smluveného vzorku nebo předlohy, je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Při zaslání reklamace, je kupující povinen přiložit kopii nebo originál prodejního dokladu, dále je povinen popsat předmětnou vadu a přiložit aktuální kontaktní údaje (vč. emailové adresy).

Tato záruka se nevztahuje na ty vady zboží, které byly způsobeny jeho běžným opotřebením, nebo v důsledku jeho nesprávného používání či ošetřování.

Kupující bere na vědomí, že zásilky zasílány prodávajícímu na dobírku nebudou převzaty.

Reklamační protokol si můžete otevřít a stáhnout zde:

reklamační protokol_CZ

reklamační protokol_SK

V Pečkách 1. 1. 2023

Způsoby dopravy
  • osobní odběr po předchozí domluvě v Pečkách
    u větších objednávek možné domluvit i na dalších místech (Praha, Kolín...)
  • Zásilkovna ČR 
  • Zásilkovna SR (platba dobírkou NENÍ možná)
  • PPL doručení na adresu nebo do parcelshopu
Způsoby platby
  • hotově
  • klasický bankovním převodem
  • dobírka
  • platební karta
  • rychlý bankovní převod
  • a další

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz